Kiremitçi Kulübü Portal SSS
*Kiremitçi Kulübü nedir?
“Kiremitçi
Kulübü” KMT
SÜRDÜRÜLEBİLİR YAPI
TEKNOLOJİLERİ A.Ş’den (KMT Yapı)
Premium Kiremit ve Ekonomik Kiremit ürünlerini, bayi kanalından satın alan
ustalara ve KMT bayilerine özel hazırladığımız bir ayrıcalıklar
dünyasıdır.
*Neden üye olmalıyım?
- Premium
Kiremit ve Ekonomik Kiremit ürünlerini, bayi kanalından satın alırken ürün ile
birlikte teslim alacağınız puan kartları üzerinden puan biriktirebilirsiniz.
-KMT Yapı Premium Kiremit ve Ekonomik Kiremit ürünlerine özel yeniliklerden ve
kampanyalardan ilk sizler haberdar olursunuz.
-Sizler için hazırladığımız eğitimlere katılabilir ve bu eğitimlerden puan
kazanabilirsiniz.
-Günlük olarak "Kiremitçi Kulübü Soruyor" alanında yer alan sorulara
cevap vererek puan kazabilirsiniz.
-Gerçekleşecek Kiremitçi Kulübü ara
dönem puan kampanyalarına katılabilir ve puanlar kazanabilirsiniz.
-Hava durumu, borsa bilgileri, tüm
haber kategorilerindeki haberleri, gazete manşetleri ve radyolarınızı web
sitesi üzerinden takip edebilirsiniz.
-Hesabınızdaki puanlarınızla, hediye
kataloğundaki; elektronik ürünlerden profesyonel aletlere, hırdavat
ürünlerinden hediye çeklerine kadar birçok farklı kategoride hediyeler
alabilirsiniz.
*Üyelik süreci nasıl işliyor?
Üyelik için öncelikle KMT bayisi
veya usta olmanız ve Kiremitçi Kulübü web sitesi üzerinden üye kayıt formunu
doldurmanız gerekmektedir. Üye kayıt formunuz tarafımıza ulaştıktan sonra
başvurunuz onaylandığı taktirde üyeliğiniz aktif hale getirilecektir.
*Kiremitçi Kulübü’ ne üye kaydı
yaptım fakat cep telefonuma kullanıcı bilgilerim gelmedi. Sistemi nasıl
kullanacağım?
Kullanıcı bilgileriniz SMS ile
tarafınıza ulaşmadıysa üyeliğiniz hala onaylanmamış olabilir. Üyeliğiniz
onaylanmış olmasına rağmen SMS almadıysanız sisteme kaydettiğiniz cep
telefonunuzu kontrol etmeniz gerekmektedir. Üyelik kayıt bilgilerinizin
kontrolü için iletişim formu üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.
*Kullanıcı adımı unuttum. Sisteme
nasıl giriş yapabilirim?
Kullanıcı adınız sisteme kayıt
gerçekleştirirken bildirdiğiniz cep telefonunuzdur.
Unutmayın, Kiremitçi Kulübü ile
ilgili tüm bilgiler sistemde kayıtlı cep telefonunuza gönderilecektir. Bu
sebeple kayıtlı cep telefonunuzun size ait olması ve doğru olarak sisteme
girilmesi çok önemlidir.
*Şifremi unuttum. Sisteme nasıl
giriş yapabilirim?
Şifremi unuttum butonunu tıklayarak
cep telefonu ya da T.C. kimlik numaranız ile yeni şifre talebinde
bulunabilirsiniz. Cep telefonunuza gelen doğrulama kodu ile yeni şifrenizi
oluşturabilirsiniz.
*Kullanıcı adımı ve diğer
bilgilerimi değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?
“Hesabım” kısmında yer alan
"üyelik bilgileri" alanından gerekli düzenlemeleri yapıp onaylayarak
kullanıcı bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Cep telefonu ve T.C. kimlik
bilgilerinizi sadece iletişim formu üzerinden bizlere ulaşarak
değiştirebilirsiniz.
*KMT Yapı Ürünlerinden Nasıl Puan
Kazanabilirim?
“Kiremitçi Kulübü’nde puan kazanmak
çok kolaydır. Usta ve KMT Bayisinin puan kazanabilmesi için;
KMT Yapı tarafından hazırlanmış “Puan
Kartlarını” biriktirerek ve Kiremitçi Kulübü web sitesi üzerindeki uygulamaları
kullanarak sistem puanı kazabilirler. Satın alınan KMT ürünleri ile birlikte
Ustaya verilecek kupon kartı üzerinde bulunan kodun, Kiremitçi Kulübü web
sitesi üzerinde bulunan ilgili alana girişi yapılarak Ustanın ve KMT bayisinin
hesaplarına puanları işlenecektir.
*Kiremitçi Kulübü web sitesinden
nasıl puan kazanırım?
-"Kiremitçi Kulübü Soruyor"
bölümündeki soruyu doğru olarak yanıtlarsanız puan kazanabilirsiniz. Yanlış cevapladığınız
sorular için puan kaybetmezsiniz.
-Kiremitçi Kulübü anketlerine
katılarak puanlarınızı artırabilirsiniz.
*Facebook ve Twitter hesaplarını
neden görüntüleyemiyorum?
İnternete girdiğiniz bağlantı
ayarlarında Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım ağları özellikle engellenmiş
olabilir.
*Geçmişe dönük “Kiremitçi Kulübü
Soruyor” sorularını cevaplayabilir miyim?
"Kiremitçi Kulübü Soruyor"
daki sorular her gün yenilenmektedir. Yeni sorular için bir sonraki günü
beklemeniz gerekmektedir.
*Diğer üyeler bana mesaj
gönderebilir mi?
Diğer üyeler size mesaj gönderemez.
Mesajlar sadece duyuru ve kampanyalar için sizleri bilgilendirmek amaçlıdır.
*Kiremitçi Kulübü web sitesini en iyi
şekilde hangi web tarayıcılarında görüntüleyebilirim?
Kiremitçi Kulübü web sitesini en
güncel olarak Chrome, Explorer Edge ve Firefox web tarayıcılarının son
sürümlerinde kullanmanızı öneririz.
Kiremitçi
Kulübü Hediye Sitesi SSS
*Hediye Siparişi vermek istiyorum.
Nasıl sipariş verebilirim?
1. Adım;
Hediye sitesine giriş yaptıktan
sonra kategoriler içerisinde beğendiğiniz/talep ettiğiniz hediyenin üzerine
tıklayarak ürün detay sayfasına ulaşabilirsiniz. Açılan sayfada ürün görselleri
ve detayları görüntülenmektedir. Ürün görselini büyütmek için ürün resminin
üzerine tıklamanız yeterlidir.
Ürün detay sayfasında ürünü
inceleyip beğendiğiniz takdirde “Sepete Ekle” butonuna basarak alışverişe
başlayabilirsiniz.
2. Adım
Karşınıza çıkan yeni sayfada sepetinizde
bulunan ürünleri ve ödeyeceğiniz toplam “ÇATI PUAN” miktarını görebileceksiniz.
Eğer başka bir sipariş eklemek için devam etmek isterseniz “Alışverişe Devam
Et” butonuna tıklayarak sol tarafta bulunan ürün kategorilerinden yeni
siparişinizi sepetinize ekleyebilirsiniz. “Sepetim” sayfasında siparişini
vereceğiniz tüm hediye ürünlerinizi ve ödeyeceğiniz toplam “ÇATI PUAN”
miktarınızı görebilecek ve “Sipariş Ver” butonu ile “Teslimat Adresi” adımına
geçeceksiniz.
3. Adım
Adres bilgilerinizin yer aldığı “Teslimat
Adresi” ekranında, ister mevcut adreslerinizden birini seçerek, isterseniz yeni
teslimat bilgilerinizi girdikten sonra gönderimin yapılmasını istediğiniz
adresi işaretledikten sonra “Adrese Gönder” butonuna tıklayarak işleminize
devam edecek ve “Sipariş Onay” sayfasına yönlendirileceksiniz.
4. Adım
“Sipariş Onay” ekranında karşınıza
gelen bilgiler üyelik bilgileriniz, seçtiğiniz ürün ve teslimat bilgileri ile
Uygulama ve Koşullar dokümanı olacaktır. Bilgilerinizin doğruluğunu kontrol
ederek, Uygulama ve Koşullar dokümanını onayladıktan sonra “Siparişi Onayla”
butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
*Hediye siparişi sırasında “ÇATI PUAN”
larımın tümünü aynı anda kullanabilir miyim?
Hesabınızda görüntülenen “ÇATI PUAN”
larınızı istediğiniz zaman kullanabilir ve istediğiniz kadarını
harcayabilirsiniz.
*Sepetime eklediğim ürünleri
silebilir miyim?
Sepetinize eklediğiniz ürünlerinizi
ürün görselinin solunda bulunan kutucuğu işaretledikten sonra “Sil” butonuna
tıklayarak silebilirsiniz. Ayrıca yine sepetinizdeki ürünleri seçtikten sonra
“Sepeti güncelle” butonunu kullanarak ürünlerinizin güncel “ÇATI PUAN”
durumlarını da görüntüleyebilirsiniz.
*Hediye Siparişimi verdikten sonra
durumunu nasıl takip ederim?
Hediye sitesindeki “Siparişlerim”
bölümünden tüm sipariş geçmişinizi ve siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz.
*Sipariş ettiğim ürün gecikti. Ne
yapabilirim?
Siparişini verdiğiniz hediye
ürün/ürünlerin takibini “Siparişlerim” bölümünden yapabilirsiniz. Tedarik
süresini aşan siparişlerinizin tedarik durumunu öğrenmek için iletişim formu
üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.
*Sipariş ettiğim hediyemi iade ya da
iptal ettirmek istiyorum. “ÇATI PUAN” iadem nasıl yapılacak?
Sipariş etmiş olduğunuz ürün
‘Siparişiniz İşleme Alınmıştır’ statüsünde ise iptal edilebilmektedir. “ÇATI PUAN”
ınız iptal işleminin ardından hesabınıza işlenecektir. “Siparişlerim”
bölümünden tüm siparişlerinizin durumunu öğrenebilirsiniz.
*Hediyemin bana ulaşmadan sevkiyatı
sırasında hasar gördüğünü fark ettim. Ne yapabilirim?
Hediye ürün teslimatlarında; kargo
teslim fişini imzalamadan önce ürünün kargo kolisinde (ürünün orijinal
kolisinin içine konduğu dış koli) herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol
ediniz. Kargo kolisi hasarlı olan hediyelerinizi teslim almayıp, kargo
görevlisine iade etmeniz gerekmektedir.
Şayet ürünü teslim almak
istiyorsanız, kargo görevlisinin yanında ürünün sağlamlığını kontrol etmeniz
gerekmektedir. Kontrol sonrasında hasarlı ürünle karşılaşırsanız mutlaka kargo
görevlisinde bulunan hasar tespit tutanağının doldurulmasını talep ediniz ve
ürünü teslim almayınız.
Ürün dış ambalajını sorunsuz teslim
aldıktan sonra ambalaj içindeki üründe hasar tespit ederseniz aynı gün (24 saat
içinde) iletişim formu üzerinden bizlere ulaşmanızı rica ederiz. Aksi halde
ürünle ilgili herhangi bir prosedür işlem uygulanamayacaktır.
Yukarıda bildirilen
yönlendirmelerden hiçbirisini yapmadıysanız ne yazık ki ürününüzle ilgili iade
ve değişim yapılamayacak ve bu durumdan KMT Yapı ve Tutkal Bilişim sorumlu
tutulamayacaktır.
*Hangi ürünleri iade edememekteyim?
a) Ürünün arızalı veya ayıplı
çıkması halleri dışında açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz
edebilecek veya tekrar kullanılamayacak ürünlerin (Örneğin kullanım esnasında
vücut ile bire bir temas gerektiren her türlü ürün, tek kullanımlık ürünler).
b) Her türlü yazılım ve programlar,
dvd, vcd, kasetler, taşınabilir bilgisayarlar, bilgisayar ve kırtasiye sarf
malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.), her türlü kozmetik ürünler
c) Ambalajı / Jelatini açılmış cep
telefonları
*Hediyemin arızalı olması durumunda
ne yapmalıyım?
Ürün tarafınıza ulaştıktan sonra
ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine
başvurmalısınız. Bu konuda iletişim formu üzerinden ulaşacağınız yetkililerimiz
sizleri yönlendirecektir.
Not: Sipariş vermiş olduğunuz
ürünlerde renk ve desen garantisi bulunmamaktadır. Bu sebeple yapılan ürün
iadeleri kabul edilememektedir.
*Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?
Hediye siparişlerinizin kargo ücreti
KMT Yapı tarafından karşılandığından bir ödeme yapmanız gerekmemektedir.
*Kargo takibimi veya teslimat
bilgilerimi nereden öğreneceğim?
Siparişini verdiğiniz ürünler kargo
aracılığı ile sipariş esnasında seçtiğiniz teslimat adresinize gönderilecektir.
Üye girişinize müteakip hediye sitesinde bulunan “Siparişlerim” linkine
tıkladıktan sonra kargoya verilen siparişlerinizin durumunu “Kargom Nerede”
butonuna basarak takip edebilirsiniz. Ayrıca kargo numarası SMS ile tarafınıza
gönderilecektir.
*Puan kartları arkasında bulunan
puan kodlarının yüklemesini ne zamana kadar yapabilirim?
Puan kodları, puan kartının arkasında yazan son
kullanma tarihine kadar yüklenmelidir. Puan kartı arkasında belirtilen tarihe
kadar yüklenmeyen puanlar, belirtilen tarih itibariyle geçersiz olacaktır.
© KMT SÜRDÜRÜLEBİLİR YAPI TEKNOLOJİLERİ A.Ş. Tüm hakları saklıdır.